----- متن -----

2

اخبار رسیده از کشور کویت حاکی از آن است طی چند روز آینده ساخت سریالی توهین آمیز به امام حسن و حسین (ع) آغاز خواهد شد. نام این سریال توهین آمیز «معاویه، حسن و حسین» است.
بر همین است گروهی از شیعیان این کشور در اقدامی خودجوش و داوطلبانه و با هدف جلوگیری از ساخت این سریال توهین آمیز، یک رفراندوم یا رأی گیری مجازی را راه اندازی کرده اند. در این رأی گیری شما کاربر عزیز نیز می توانید با وارد شدن به آدرس اینترنتی http://poll.pollcode.com/UGP و انتخاب گزینه YES، به توقف ساخت این سریال رأی بدهید.

 

برای نمایش به ادامه ی مطلب توجه کنید.

تبلیغات پیامکی

ادامه مطلب ...

     

بدون شرح !

Debrahlee Lorenzana، زنی است که اتفاق عجیبی برایش رخ داد، او بخاطر جذابیت بیش از حد از کارش اخراج شد! براساس گزارش نیویورک پست، او در بانکی در منهتن به عنوان یک منشی کار می‌کرد اما کارفرمایانش مجبور به اخراج او شدند!

 

برای نمایش به ادامه ی مطلب توجه کنید.

 

تبلیغات پیامکی

ادامه مطلب ...
یک شنبه 13 شهريور 1390برچسب:, :: 1:10 ::  نويسنده : shahriyar

 

بدون شرح !

 

 

برای نمایش به ادامه ی مطلب توجه کنید.

 

تبلیغات پیامکی

ادامه مطلب ...

 
بدون شرح !
 

 

به گفته لارا ستراکیان، خبرنگار ای بی سی نیوز  ، جمعیت همچنان در میدان تحریر در حال جمع شدن است و البته خبرهایی هم درباره احتمال برگزاری یک مراسم عروسی در بین تجمع‌کنندگان منتشر شده است.

 

خبرهای بیشتری از عروسی در میدان تحریر قاهره این خبر در سایت توییتر به شدت مورد توجه بوده و این عکس به عنوان یکی از اولین عکس‌های زوجی که در این میدان جشن گرفته‌اند، دست به دست می‌شود. ظاهرا آنها در کنار یکی از تانک‌های مستقر در خیابان‌های قاهره، عکس انداخته‌اند.

 


تبلیغات پیامکی

بدون شرح !


تصویر گرفته شده بوسیله پرتوی ایکس از این مرد انگلیسی نشان می دهد وی ۱۵۰ گلوله ساچمه ای را در بدن خود دارد

دیلی میل نوشت: زخم های وحشتناک ناشی از وارد شدن ۱۵۰ گلوله به بدن جو کلارک ۳۳ ساله نشان خوبی برای ادامه حیات وی نیست. هر چند پزشکان می گویند وی زنده می ماند اما ۲۵ سال زودتر عمرش تمام شده و از دنیا خواهد رفت.

بدلیل چسبیدن ساچمه ها به شریانهای حیاتی وی، پزشکان معتقدند بیرون آوردن گلوله ها و جراحی جو کلارک خطر مرگ را افزایش می دهند و به همین خاطر دست به ریسک نمی زنند.

 

تبلیغات پیامکی

صفحه قبل 1 صفحه بعد

درباره وبلاگ


به وبلاگ من خوش آمدید ..... comment یادتون نره!!
آخرین مطالب
آرشيو وبلاگ
پيوندها
  • کیت اگزوز
  • زنون قوی
  • چراغ لیزری دوچرخه

  • تبادل لینک هوشمند
    برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان matn و آدرس shahriyar.LoxBlog.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





نويسندگان


ورود اعضا:


نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

<-PollName->

<-PollItems->

خبرنامه وب سایت:

برای ثبت نام در خبرنامه ایمیل خود را وارد نمایید




آمار وب سایت:
 

بازدید امروز : 53
بازدید دیروز : 20
بازدید هفته : 1109
بازدید ماه : 1106
بازدید کل : 45344
تعداد مطالب : 39
تعداد نظرات : 6
تعداد آنلاین : 1



Alternative content


javahermarket